понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання. Природознавство. 5 кл.




Завдання для дистанційного вивчення розроблено згідно розкладу уроків та календарно-тематичним плануванням. Рекомендовано результати тестування та письмових робіт для перевірки надсилати у вигляді фотографій, скріншотів, презентацій чи word документів на електронну пошту, Viber  або в Messenger.



Дата проведення та тема уроку
Завдання
Одинадцятий тиждень карантину
Середа 27.05.2020р.
Контрольна робота
ü Виконати тестування за поданим посиланням‚ код доступу 992506 https://naurok.com.ua/test/join


П’ятниця 29.05.2020р.
Підсумкове заняття



Дата проведення та тема уроку
Завдання
Десятий тиждень карантину
Середа 20.05.2020р.
Заочна екскурсія (відповідно до місцевих умов)
до зоопарку, живого куточку, Будинку природи, краєзнавчого музею, на ферму тощо.
ü Переглянути відеоекскурсії Київським та Рівненським зоопарками.
Ø Вчимо тварин в зоопарку. Розваги і відпочинок з дітьми у Київському зоопарку: https://www.youtube.com/watch?v=CIASOj290oU

Ø Rivne Zoo - Рівненський зоопарк:

·      ZOOзум №1. Пелікани: https://www.youtube.com/watch?v=YKbc6RpVncY
·      ZOOзум №2. Сурікати: https://www.youtube.com/watch?v=hHzJaEMHFpA&t=5s
·      ZOOзум №3. Сайміри: https://www.youtube.com/watch?v=JwfZYs_7Mmk
·      ZOOзум №4. Мармозетки: https://www.youtube.com/watch?v=nNV1HBE1mn4
·        ZOOзум №5. Коні: https://www.youtube.com/watch?v=KZLDdt14D7g
·        ZOOзум №6. Тамарини: https://www.youtube.com/watch?v=93nOe2DBlpI
·        ZOOЗум №7. Черепахи: https://www.youtube.com/watch?v=y9YsNi3V3jU
·        ZOOЗум №8. Лемури: https://www.youtube.com/watch?v=efkEBMrN4jU
·        ZOOЗум випуск 9 ТАПІРИ: https://www.youtube.com/watch?v=pIWVuwR6Tl4
·        ZOOЗум випуск 10 Папуги Каліта: https://www.youtube.com/watch?v=iuBnZDA0N-4
·        ZООзум випуск 11 Леопарди: https://www.youtube.com/watch?v=pT9dzsDNslg
·        ZOOЗум| випуск 12 | Кенгуру: https://www.youtube.com/watch?v=028rPXE3pvw
·        Zooзум | Випуск 13 | Зебри, Страуси, Антилопи Ньяла: https://www.youtube.com/watch?v=AhgqrLzLCwc
·        ZOOзум |Випуск 14 |Тигри: https://www.youtube.com/watch?v=D20J2dlHTC0
·        ZOOзум | Випуск 15 | Павуки: https://www.youtube.com/watch?v=EePXKGcxYjk
·        ZOOзум | Випуск 16 | Фенеки: https://www.youtube.com/watch?v=-8T55iOmF6Y

·        ZOOзум | Випуск 17 | Кажани: https://www.youtube.com/watch?v=dqNnJMosTYU

·        ZOOзум | Випуск 18 | Пума: https://www.youtube.com/watch?v=1LQ-NWgfyGY
·        ZOOзум | Випуск 19 | Сервал: https://www.youtube.com/watch?v=RkQ5CAk95mg
·        ZOOзум | Випуск 21 | Дикобраз: https://www.youtube.com/watch?v=DZ9deFvkFfY
·        ZOOзум | Випуск 22 | Лорі: https://www.youtube.com/watch?v=a-_qf_G39OE
·        ZOOзум | Випуск 23 | Кінкажу: https://www.youtube.com/watch?v=_2lcjXmWNDY
·        ZOOзум | Випуск 24 | Пака: https://www.youtube.com/watch?v=cOeoc5XSpF8
·        ZOOзум | Випуск 25 | Варан водяний: https://www.youtube.com/watch?v=lRfPJEDhvUM

 

П’ятниця 22.05.2020р.
Тема: Повторення матеріалу з теми «Людина на планеті Земля»
ü Повторити матеріал § 45 – 48
ü Підготуватися до контрольної роботи


Дата проведення та тема уроку
Завдання
Дев’ятий тиждень карантину
Середа 13.05.2020р.
Тема: Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
Організація спостережень за природоохоронною діяльністю людей у своїй місцевості
ü Опрацювати матеріал § 48
ü Виконати тестування за поданим посиланням‚ код доступу 331424 https://naurok.com.ua/test/join

П’ятниця 15.05.2020р.
Навчальний проект
 «Смітити не можна переробляти»
(про «друге життя» побутових речей)
ü Користуючись матеріалами підручника ст. 216-217‚ виготовити із відході речі‚ які можна використовувати за іншим призначенням. Вчителю надіслати фотозвіт.

Дата проведення та тема уроку
Завдання
Восьмий тиждень карантину
Середа 06.05.2020р.
Навчальний проект
 «Вирощування найвищої бобової рослини»
ü Виконати навчальний проект за поданим алгоритмом. Результати отримані під час проекту записати у зошит та надіслати учителю.

Мета: З’ясувати умови за яких можна виростити найвищу бобову рослину.
Матеріали: Підготувати п’ять посудини та 15 насінин квасолі‚ пісок‚ торф і ґрунт.
ХІД РОБОТИ
ü Першу ємність заповнити піском та на глибину 2-3 см покласти три насінини квасолі.
ü Другу ємність заповнити торфом та на глибину 2-3 см‚ також‚ посадити 3 квасолини.
ü Три інші посудини заповнити ґрунтом та в кожну посадити‚ також‚ по три квасолини.
ü Усі посудини помістити на підвіконня.
ü 1-3 посудини періодично поливати‚ невеликою кількістю води‚ четверту – неполивати‚ а у п’яту води лити у тричі більше ніж у третю посудину.
ü Дослід проводити протягом трьох тижнів.
ü Результати записати в зошит.

П’ятниця 08.05.2020р.
Тема: Охорона природи. Червона книга
Практична робота:
Складання Червоної книги своєї місцевості.
ü Опрацювати матеріал § 47
ü Виконати практичну роботу (фото надіслати вчителю).

Практична робота
Тема: Складання Червоної книги своєї місцевості.
Мета: з’ясувати‚ які тврини‚ рослини‚ гриби нашої місцевості занесені до Червоної книги України.
ХІД РОБОТИ
1. Ознайомтесь із матеріалами поданими за наступними посиланями:
Ø Червонокнижні рослини Тернопільської області: https://redbook-ua.org/plants/region/ternopilska
Ø Червонокнижні тварини Тернопільської області:  https://redbook-ua.org/animals/region/ternopilska
2. Розгляньте малюнки та фотографії подані на сайті‚ оберіть рослини та тварини‚ які на вашу думку зустрічаються в нашій місцевості. Запишіть про них інформацію у зошит за поданим планом:
1. Назва.
2. Ступінь вразливості (зниклі‚ зникаючі‚ вразливі‚ рідкісні‚ невизначені‚ недостатньо відомі‚ відновлені).
3. Наукове значення.
4. Умови життя (для тварин) і місце зростання (для рослин).





Дата проведення та тема уроку
Завдання
Сьомий тиждень карантину
Середа 29.04.2020р.
Практичне заняття:
Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
  ü Виконати завдання:
  Ø Завдання 1. Разом із рідними виявити екологічні проблеми своєї місцевості.
  Ø Завдання 2. Записати виявлені проблеми у робочий зошит. Висловити пропозиції щодо розв’язання цих проблем.

   


Дата проведення та тема уроку
Завдання
Шостий тиждень карантину
Середа 22.04.2020р.
Тема: Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. 
  ü Повторити матеріал § 45
  ü Переглянути мультфільм
  Ø Пригоди лісових друзів – Охорона природи https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI


П’ятниця 24.04.2020р.
Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язування
  ü Опрацювати матеріал § 46
 ü Виконати тестування за поданим посиланням‚ код розішлю вайбером (час виконання тестування обмежено‚ доступ буде заблоковано 27.04.2020 о 10:00)



Дата проведення та тема уроку
Завдання
П’ятий тиждень карантину
Середа 15.04.2020р.
Тема: Екосистеми. Рослинний і тваринний світ нашої місцевості
   ü Опрацювати матеріал § 44
   ü У робочому зошиті виконати тестування. сторінка з підручника 194―195

П’ятниця  17.04.2020р.
Тема: Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою
  ü Опрацювати матеріал § 45
      ü  Виконати інтерактивне завдання за посиланням:

Ø Людина ― частина природи. Природознавство 5 клас: https://learningapps.org/display?v=pf7fhdu7k20



Дата проведення та тема уроку
Завдання
Четвертий тиждень карантину
Середа 08.04.2020р.
Тема: Ґрунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у ґрунті
  ü Опрацювати матеріал § 42
  ü У робочому зошиті виконати тести фото надіслати вчителю:
Тест
Ґрунтове середовище життя організмів
1.     Вкажіть особливості ґрунтового середовища життя:
а) відсутність світла;
б) більшість мешканців ґрунту потребує підвищеної вологості;
в) порівняно незначна амплітуда добових і річних коливань температур;
г) значна амплітуда добових і річних коливань температур;
д) вологість ґрунту завжди вища, ніж вологість повітря;
е) вологість ґрунту нижча, ніж вологість повітря;
є) середовище щільніше, ніж наземно-повітряне та водне;
ж) багатий видовий склад мешканців.
2.     Способи пересування ґрунтових тварин в ґрунті;
а) за допомогою скорочення м'язів тіла
б) за допомогою кінцівок риючого типу;
в) задом наперед;
г) за допомогою голови;
д) дрібні тварини пересуваються в ґрунті по вузьких шпарах (порах), заповнених водою.
3.     Що НЕ характерно для мешканців ґрунту:
а) коротке валькувате тіло;
б) коротка гладка шерсть;
в) редуковані або слабо розвинені очі;
г) покращені органи нюху та дотику;
д) довге гнучке тіло;
е) здатність до вертикальних переміщень.
4.     Вказати мешканців ґрунтового середовища:
а) кріт, кріль, дощовий черв'як, ведмедик;
б) сліпак, дощовий черв'як, ведмедик, корені рослин, бульбочкові бактерії;
в) дощовий черв'як, хрущ, миша, кріт;
г) сліпак, дощовий черв'як, хрущ, корені рослин, бульбочкові бактерії.
5.     У ґрунті відбуваються наступні явища:
а) перетворення органічних речовин у неорганічні (мінералізація);
б) риють підземні ходи кріт та сліпак;
в) вологість ґрунту завжди підтримується на сталому рівні;
г) дощові черв'яки після дощу вилазять на поверхню грітися.
6.     Як організми впливають на ґрунтоутворення;
а) рослини утворюють гумус;
б) мікроорганізми розкладають органічні речовини гумусу до мінеральних речовин;
в) тварини розпушують ґрунт;
г) рослини формують структурність ґрунту;
д) тварини формують структурність ґрунту;
е) вимивання рослинами поживних речовин;
є) живими організмами руйнуються та змінюються гірські породи.


П’ятниця 10.04.2020р.
Тема: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. Угруповання організмів.
  ü Опрацювати матеріал § 43

 

Третій тиждень карантину
Середа 01.04.2020р.
Тема: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя в ньому.
  ü Опрацювати матеріал § 40
  ü У робочому зошиті виконати тести фото надіслати вчителю:
Тест
Наземно-повітряне середовище життя
1.     Вкажіть основні середовища життя організмів: 
А.    наземно-повітряне;
Б.    повітряне;
В.    водне;
Г.     водяне;
Д.    ґрунтове;
Е.     підземне;
Ж. наземне;
                       З.     організми як середовище існування.
2.     Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно-повітряного середовища:
А.    журавель, лелека, олень, кріт, кріль;
Б.    лебідь, стриж, кінь, змія, ромашка;
В.    олень, метелик. соловей,лисиця, кульбаба;
Г.     півень, кріт, миша, вуж, конвалія.
3.     Яких чинників неживої природи достатньо у наземно-повітряному середовищі існування:
А.    тепла і світла;
Б.    вологи і тепла;
В.    повітря і світла;
Г.     тепла, світла і повітря.
4.     Як живі організми пристосувалися до зміни тепла і вологи у наземно-повітряному середовищі:
А.    посилене випаровування води листками рослин;
Б.    зміна хутряного покриву
В.    міграції птахів з теплих країв;
Г.     листопад;
Д.    посилене потовиділення у тварин при низьких температурах;
Е.     тварини у спеку ховаються в нірки;
Ж. рослини накопичують воду у м'ясистих листках і стеблах.
З.     накопичення запасу води у горбі верблюда.
5.     Які існують пристосування до зміни освітлення в наземно-повітряному середовищі:
А.    денні тварини мають добре розвинений зір;
Б.    нічні тварини орієнтуються за допомогою нюху і дотику;
В.    світлолюбні рослини добре переносять затінення;
Г.     тіневитривалі рослини ростуть на сонці, але добре переносять затінення;
Д.    листкова мозаїка;
Е.     рослини повертають листки в напрямку світла;
Ж. тварини вночі орієнтуються за допомогою слуху і нюху.


П’ятниця 03.04.2020р.
Тема: Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.
  ü Опрацювати матеріал § 41
  ü У робочому зошиті виконати тести фото надіслати вчителю:
Тест
Водне середовище життя
1.     Умови, в яких живуть організми називають
А.    довкіллям
Б.    середовищем життя
В.    природою
2.      В якому ряду перелічені всі середовища, в яких живуть організми
А.    водне, підземне, повітряне
Б.    водне, ґрунтове, наземне   
В.    водне, наземно-повітряне, ґрунтове
3.     У водному середовищі недостатньо для організмів
А.    світла і тепла  
Б.    світла і повітря   
В.    повітря і тепла
4.     У водному середовищі мешкають тварини
А.    теплокровні
Б.    холоднокровні і теплокровні  
В.    холоднокровні
5.     Які пристосування до життя у водному середовищі:
А.    пересуваються лише за допомогою плавників
Б.    тіло всіх водних тварин вкрите лускою
В.    водоплавні птахи, бобри і жаби мають перетинки між пальцями на кінцівках
Г.     у мешканців холодних вод добре розвинений підшкірний шар жиру;
6.     Найбільше у водному середовищі
А.    риб
Б.    риб , рослин, коралів
В.    бактерій та одноклітинних водоростей
Г.     риб, раків, жаб
7.     У водному середовищі коливання температури впродовж доби та року менші, ніж в наземно-повітряному, тому що
А.    вода повільніше нагрівається та охолоджується
Б.    вода швидше нагрівається та охолоджується
8.     Прісними називаються водойми
А.    у воді яких, вміст розчинених речовин менший
Б.    у воді яких, вміст розчинених речовин більший
9.       Як саме пристосувалися мешканці водойм до дихання
А.    риби і раки дихають атмосферним повітрям
Б.    кити і дельфіни дихають киснем, розчиненим у воді
В.    риби і раки дихають киснем, розчиненим у воді
Г.     жаби дихають киснем, розчиненим у воді
Д.    кити і дельфіни дихають атмосферним повітрям
Е.     жаби дихають легенями на суходолі і шкірою — у воді


Другий тиждень карантину
Завдань на другий тиждень карантину немає, тому що це період весняних канікул!
Перший тиждень карантину
Середа 18.03.2020р.
Тема: Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
  ü Опрацювати матеріал § 38
  ü У робочому зошиті виконати тести фото надіслати вчителю:
Тест
Чинники середовища життя на планеті Земля
1.     Середовищем життя це -
А.    всі неживі об'єкти, що оточують організм
Б.    умови, в яких живуть живі організми
В.    всі живі об'єкти, що оточують організм
2.     Найбільше організмів мешкає:
А.    обабіч екватора
Б.    в Антарктиді
В.    в Австралії
      3.     Чинниками середовища життя називають:
А.    жива природа
Б.    нежива природа
В.    все, те що впливає на організми
4.     До чинників середовища життя не належить;
А.    рухи Землі
Б.    заболочення річки
В.    будівництво дамби
5.     Кисень для дихання використовують:
А.    тільки рослини
Б.    тільки тварини
В.    і рослини і тварини
6.     Під дією світла рослини утворюють:
А.    з органічних неорганічні речовини
Б.    з неорганічних органічні речовини
В.    вуглекислий газ і воду

П’ятниця 20.03.2020р.
Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
    ü Опрацювати матеріал § 39

ü  Виконати інтерактивне завдання за посиланням:

Ø Природознавство. Птахи перелітні та осілі https://learningapps.org/1352178

Ø Осілі і кочові, перелітні, зимуючі птахи https://learningapps.org/3177186




Немає коментарів:

Дописати коментар